2012. május 25., péntek

Társbérlők a fóliában

Társbérlők a fóliában


       Tavaly nyáron sok fajta rovar, lepkeféle volt a fóliában. A csigák is szívesen bejöttek volna, ha hagytam volna.
Idén rengeteg pók van, rovar pedig nem igen. Igaz, még az ajtók fent vannak, ezért sokan nem röpülnek be. Egyik nap egy nagy pókhálóban ezeregy kis sárga pókocskát találtam. Ezek persze ezeregy felé mentek, és most szövögetnek.
Tegnap előtt azt tapasztaltam, hogy egy nagy tálamban -  amiben kicsi kaktuszokat tartottam - valami feltúrta a földet. Mára a tálban meg egy lyukat találtam, meg a tettest is. Beköltöztek a békák is a fóliába.Ennek egyáltalán nem örülök :(
Az alsó polcon égy kaktuszom tövében is találtam békát. Kitúrják a kaktuszokat a földből. Az egyik pórul járt: a földből kitúrt egy kisebb horgas tüskés kaktuszt, ami beleállt a bőrébe. Így vitte magával.A cserepek között viszont nem fért át vele. Addig kapálódzott amíg a kaktusz beleállt a bal első és a bal hátsó lábába is. Ebben a helyzetben pedig már egyáltalán nem tudott eliszkolni. Röpült is kifelé a fóliából.
 Sajnos nehéz elkapni és kirakni őket. Beugrálnak a polc alá, ahol elérhetetlenek.



Béka terpeszkedik a cserépben.


Kaktusz alatt lapul.



Alig fér el, de azért benne van


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése